2011-02-09

Funck


En av mina stora idoler. Jag tycker att hon ser ut som tryggheten själv. Hon utstrålar glädje, lugn och harmoni. Och så är hon rolig... och intressant och förklarar så lätt och skrattar så härligt. Hon och Björne verkade alltid ha det så trevligt tillsammans. Bilden är lånad härifrån.
Och på tal om Björne. Gjorde inte Robert Gustafsson en alldeles fantastisk insats där?
Är det fler än jag, som liten, ville testa att hoppa ner i Björnes lucka som han hade i golvet? Och såg inte hans säng väldigt obekväm ut? Men han har så tjock päls, så det gör säkert inte ont, tänkte jag. Vad hette hans palm?


3 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Ja vad sjutton hette den? Jag har för mej att palmen hade nåt oväntat kvinnonamn typ Kerstin :)

Ännu en Anna sa...

Känns som du har något på tråden där Anna.Hans krukväxter hette i alla fall Lisa och Bertil.

Steel City Anna sa...

Det var palmen som hette Bertil ... men jag har då för mej att han hade ännu en krukväxt ... Mysterium detta. Vi får fråga Jörgen Lantz!